Clientul Societății de Transport București STB SA este, desigur, călătorul. Iar vorba veche spune: „Clientul nostru este stăpânul nostru!”
Vă prezentăm opinia „stăpânului” nostru – care este tratat mai degrabă ca un sclav, nu ca un stăpân -, dintr-o scrisoare, datată 14.03.2023, a unui călător bucureştean către STB SA.
Această scrisoare, trimisă prin mail, reflectă calitatea serviciilor oferite de Societatea de Transport în acest moment.
„Mă numesc XXXXXXX! Presupun că voi scrie din nou către STB fără a primii număr de înregistrare, de răspuns nici nu încape vorba.
Copilul meu a ajuns în staţia Petre Ispirescu la ora 13.04 pentru a lua autobuzul către şcoala I. GH Duca nr. 146. Acum este 13.40 şi autobuzul 226 este încă în staţia Petre Ispirescu. Probabil va întârzia la şcoală.
Poate vă interesaţi de orele la care elevii intră la ore şi faceţi un program ok pentru ei. Şi poate le curăţaţi. Autobuzele 226 şi 139 sunt cele mai murdare”.
După care persoana se semnează și adaugă numărul de telefon, în speranța că, totuși, va primi, cândva, un răspuns.
În fine, concluzia: autovehiculele STB SA sunt puține în traseu, nu sunt corelate cu nevoile concrete din trafic ale călătorilor și nu sunt curate, deși serviciul de spălare a fost externalizat pe bani grei de mai multe luni.
Ce ar mai fi de spus? Da, ar fi de reamintit conducerii STB SA: „Clientul nostru, stăpânul nostru!”