Strategia Societății de Transport București SA (STB SA) anunță în site-ul oficial principalele tendințe ale acestei societăți pentru deceniul în care ne aflăm.
„Calitatea serviciului de transport contribuie direct la creșterea calității vieții locuitorilor, la creșterea atractivității orașului atât din punctul de vedere al investitorilor cât și turistic”, spune încă de la început strategia 2020-2030.
Mai departe sunt menționate intențiile STB SA pentru publicul călător, în ideea că, desigur, călătorul este clientul societății, iar clientul nostru este stăpânul nostru, precum spune una din legile de bază ale comerțului.
Astfel STB SA dorește „asigurarea capacității de transport necesară pentru creșterea atractivității transportului public” și „dezvoltarea unui serviciu de transport în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate”.
Ideile strategiei continuă în acest registru plin de optimism,
dar…
Ce se întâmplă în teren? Adică în mijloacele de transport public, unde, ce să vezi, călătorii nu confirmă deloc materializarea strategiei mai sus menționate, dimpotrivă. Sunt foarte înfierbântați (e drept, e și cam cald afară) și foarte nervoși!
Urmăriți clipul…